tisdag 23 november 2010

Utmaning



Jag hittade den här utmaningen på husmorsornas blogg.. Det går ut på att besvara några frågor på tema mat.Skriv gärna en kommentar här hos mig om du antar utmaningen, och du! skicka vidare länken till min blogg om du vill att någon kompis också skall svara på frågorna.

4 mat-tv-program jag gärna ser:
Halv åtta hos mig
Leilas olika matprogram
Vad blir det för mat
Matlagningsinslagen i Gokväll


4 saker jag har ätit idag
Skinka
Potatislimpa (av den tyngre, goda sorten)
Omega 3 tabletter
2 bitar ischoklad

4 smaker jag längtar efter
Stekt fisk
Ingefära
Kardemumma
Renkött

4 saker på min önskelista (har inte så mkt med mat att göra)
Nytt porslin
Lugn och ro
En ny dunjacka
En till fågelfröautomat 

4 smaker som jag ogillar / avskyr
Stekt lever
Snabbmat; grillbit, lövbit, pressat kebabkött osv
För mycket olja eller margarin i maten
Ok, nu är det din tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar