fredag 26 november 2010

Likheter mellan mig och Sarah Jessika Parker!

För en sisådär 10 år sen så gick Sex and the city på TV och jag följde serien rätt så frekvent, iaf de sista säsongerna. Det var liksom lagom underhållning med inte så långa avsnitt och skulle man ha missat ett program så var det inte hela världen, man var snart inne i handlingen igen. Det fanns mycket att fascineras åt, tjejernas tillgång på pengar (dom shoppade ju jämt och dyrt), deras hmmmmm.... öppna och raka sätt att ta reda på livets goda men jag gillade även Sarah Jessika Parkers arbete, hon skrev en spalt i någon New York blaska. Och nu inser jag, att alla vi som bloggar kan nu vara lite som hon, vi kan nå ut med våra funderingar över ditten och datten och det finns folk som läser! Jag tycker nog egentligen att Jessika Parker är en rätt usel skådis, men gillar henne ändå. Vad jag gillar mer med henne var att hon i serien under ett tag var ihop med Aidan, skådisen heter John Corbett och är i min smak härligt ögongodis ;)


Som "alla" kändisar har Jessika Parker gett ut en parfym, "Lovely", den fick jag i present förra året och den luktar så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar