tisdag 5 april 2011

Video

Under helgen har jag dammat av vår gamla video för att kolla på inspelningar från när barnen var små.
Och vips så hade jag sett en massa andra inspelningar också och det var ibland inte kul fast ibland vansinnigt kul. Roligast var nog ändå när sambon skrattade högt åt min frisyr (ja det såg inte klokt ut, jag håller med - 80 talsrufs med en tofs på huvudet) MEN grade finale av rolighet var ändå när han själv kom i bild :)) Så kände ni att marken skakade lite i lördagskväll eller din hund började yla oförklarligt så var det inte en smärre jordbävning, det var bara min sambo som asgarvade och skrek :)
Jag kunde konstatera att:
  • Tiden går ruskigt fort
  • Det är inte kul att se ut som Gene Simmons (jag ska aldrig mer ha långt hår)
  • Tiden mellan vågor i håret och helikopterplatta tar ca 20 år
  • Jag ammade ofta
  • Jag hade små tavlor och lampor överallt hemma
  • Man ska njuta av nuet och av de människor som finns bland oss för sen tar livet slut
  • Jag hade oceaner av ledig tid innan jag fick barn
  • Människors utseende förändras
  • Vi människor har olika blomningstid

Ok, jag var inte lika sminkad, räckte inte ut tungan och hade inte silverspjut på kläderna. Men håret stämmer :)

1 kommentar:

  1. Oj så roligt att se på gamla filmer...jag hörde av sambon att ni hade väldigt trevligt i lördagskväll och att ni fick många goda skratt. Synd att jag inte kunde vara med men jag hoppas ni gör en repris, för det skulle vara så roligt:)

    Kram

    SvaraRadera