onsdag 18 januari 2012

Det goda hemmet...

Idag har det varit partiledardebatt såg jag på nyheterna. Vi i sofforna och andra åhörare hör hur man kritiserar varandras partier men framför allt hör jag vad jag skulle kalla personliga påhopp, och det känns inte helt ok enligt mig. Nej jag tror att politiken och politikerna var ärligare förr, och att man hade mer debatt än äggkastning. Det var synd att Per-Albin och gänget blev för gamla!
Jag hoppas att vi snart i framtiden flyttar in i folkhemmet. Iaf kan gjuta grunden till den, för snart är allt raserat.

1 kommentar:

  1. Ja, det är andra tider nu. Per-Albin hade visst två familjer som han levde med, en i Stockholm och en i Malmö (tror jag att det var). Men det skrev man inte om för det var ju privat. Och idag kan politikerna inte ens handla en Toblerone...

    SvaraRadera