tisdag 13 september 2011

Tårta

Det är lustigt hur saker som legat i minnet helst plötsligt bara ploppar upp i medvetandet.
Häromdagen kom jag ihåg när kompis Small Zero fyllde 14 eller 15 år. Jag och kompis Mjukis bakade en tårta som vi slängde i ansiktet på henne. Tårtan hade vi inte fyllt med godsaker utan det var senap mellan. Small Zero som fick tårtan i fejjan blev först glad; Åh jag har alltid drömt om att få en tårta i ansiktet!
Sen minns jag inte men Small Zero tyckte nog ändå även hon att det var ett roligt skämt. Idag fattar jag inte hur vi kunde tycka att det var kul eller hur vi ens kunde komma på det.
Grattis på födelsedagen Small Zero, jag hoppas du får en fin födelsedag med en GOD tårta <3





Small Zero! Du får själv bestämma från vilken tårta du vill ha en bit! Jag tror jag vet vilken som faller dig i smaken hihi!

5 kommentarer:

  1. Jaa du vad ska man säga. joo jag minns tårtan i ansiktet med både ketchup och senap. Det var väl inte så roligt men jag skrattade ändå.:o)))
    Vad gäller tårtorna ovan så tar jag nog den normala, säga vad man vill om herrarnas atribut, med vackra och smakliga till utseendet är de inte. Kanske duger de till andra saker??? ;o)
    Lilla O

    SvaraRadera
  2. äckligt hörru ;O

    SvaraRadera
  3. Vart får jag tag i tårta nr 2?;)
    Thereza

    SvaraRadera
  4. Du får nog beställa den hos en konditor eller baka den själv :) Lycka till!

    SvaraRadera