fredag 11 november 2011

111111 eller 11 november 2011

Det har väl knappast undgått någon att det är 111111 idag. Många har valt att gifta sig idag och själv hade jag förmånen att övervara ett av dessa bröllop, och det var ju hur trevligt som helst.
Numerologer menar att datumet är magiskt samt att det förstärks av att det är fullmåne. Tja kanske är det så, men jag skulle vilja påstå att universum knappast har någon aning om när vår tideräkning började?
Men är det någon magi över dagens datum så jag hoppas att drömmen jag hade inatt är en sanndröm! Lite enkelt förklarat så drömde jag att min svägerska fyllde år och var hos mina föräldrar, där släkt och vänner även befann sig. Jag och ett gäng roligt folk gjorde en liten chockentré, utklädda till journalister. Med oss som present hade vi en livs levande och riktig Bruce Springsteen som är svägerskans favorit! Sen tog drömmen slut men pga av dagen datum ser jag det som ett säkert tecken på att drömmen kommer att gå i uppfyllelse!

2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja ååå, hoppas hoppas det går i uppfyllelse!!! :D

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Bruce och jag fyller år i april. Bara så du vet....;)

    SvaraRadera