lördag 4 juni 2011

Gilla funktion!

Nu har jag bloggat i ca 8 månader och tycker fortfarande att det är roligt även om man får skrivtorka ibland, men jag hoppas att ni trogna läsare har överseende. Jag har i mellan 40 - 70 besökare varje dag och känner mig väldigt nöjd med det.
Nackdelen men att blogga är att man för det första känner en viss press på att producera nya inlägg, men även att det ofta känns som att ropa i skogen, alltså man får liten respons, lite kommentarer. Så lämna gärna en kommentar så blir jag glad! Och vill du inte göra det så finns nu en ny funktion på bloggen! Nedanför varje inlägg finns det en ruta +1. Om du trycker där visar du ditt gillade till inlägget. Dock tror jag att du måste vara inloggad på google för att man ska kunna använda den.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar