torsdag 12 maj 2011

Nytt stolleprov!

 Nu kommer ett nytt stolleprov! Kopiera in i din blogg och sätt in dina svar! Länka till min blogg.

Nämn något som gjorde dig glad igår: 
När jag träffade katten Bonzo-Julle :) Om honom kan ni läsa här!

Vad gjorde du kl 08 imorse: 
Pratade med svärmor i telefon, hennes katt som var kullsyskon med våran Malte,  har blivit överkörd :(

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Satt här vid datorn och läste nyheter.
Det sista du sa högt: 
Ta det lugnt (till katten)
Det senaste någon sa till dig: 
Vi hörs!
Vad har du druckit idag: 
Kaffe.
Vad var det senaste du åt:
En apelsin i går kväll.
Vad var det senaste du köpte: 
Aftonbladet till min far.
Vad är det för färg på din ytterdörr: 
Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: 
Soligt och lite molnigt.
Godaste glassmaken: 
Pistage!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: 
Ja.
Sover du tungt: 
Ja och väldigt bra för det mesta!
Drömmer du mardrömmar: 
Sällan!
Trivs du med ditt jobb: 
Ja!
Favoritklädsel:
Jeans och tröja
Favoritlåt just nu: 
Vet inte, men lyssnade på Himlen är oskyldigt blå iaf två ggr i går!
Vad ser du om du tittar till höger: 
Malte Katt som sover på en scanner!
Vad gör dig glad just nu: 
Att sambon kommer hem idag och att det är vår!
Vad ska du göra härnäst: 
Äta frukost, duscha och tömma diskmaskinen. Fast inte samtidigt.
Höger eller vänsterhänt: 
Höger
Humör just nu: 
Ja kring medel? Visst är det fredag imorgon?
Favoritgodis: 
Choklad! Men jag vet inte om det finns dåligt godis?

Kläder just nu: 
Nattlinne och trasiga jeans.
Sommarplaner:
Semester!
Hur många kuddar sover du med: 
2
Spelar du något instrument: 
Nej
Morgon eller nattmänniska: 
Natt

Vad är viktigast för dig: 
Min familj. 
Är du kittlig: 
Ja lite
Snarkar du:
Nej ;)
Stjärntecken: 
Skorpion
Äckligaste insekten:
Är inte särskilt rädd för insekter. Men Timmermän som kommer flygade är inte så trevliga.

Längtar du mest efter just nu: 
Stugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar