söndag 4 november 2012

Handel

Läste att Norrbottningarna är bäst i landet på att dels handla begagnat, men även att handla på nätet. Tror jag det. I min lilla by finns inte så många affärer, så då är det ju lättare att byta grejer med varann. Fast så här i glesbygden gäller det att använda sig av de affärer vi har, annars kan ju inte de vara kvar. Men de second hand affärer vi har i byn är nog de som är mest välbesökta, vilket gläder mig.
Häromdan så föll mina ögon på en annons på nätet. Mina barndoms julgranspumla (kula för dig som inte vet vad pumla är). Ville verkligen ha dom men de blev för dyra. Kanske kommer tillfället tillbaka, kanske inte. Det som grämer mig mest är att jag lärt mig att det jag ångrat mest är inte det jag gjorde, utan det jag inte gjorde.
Vill ha 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar